عطاری آپارات

چرا در آپارات عضو بشم؟

ابتدا به این ویدئو نگاه کنید:

همونطور که می بینید این ویدئو حاوی یک فیلم کوتاه درباره تولید سفارشی کره بادام بادام زمینی برای یک مشتری خاص هست که نام و فامیل و تاریخ تولید در فیلم ذکر میشه.

دلیل استفاده از این ویدئو که کاملا مشخصه: “کسب بالاترین میزان اعتماد از مخاطبانی که برای اولین بار وارد سایت ما میشن و همچنین راحت کردن خیال مشتریانی که در روز های قبلی سفارش دادند و به این ترتیب می تونن مطمئن بشن، محصولی که براشون فرستادیم داغ و تازه است” و همچنین وجود ویدئو در سایت از دید موتورهای جستجو مثل گوگل یک نکته مثبت قلمداد میشه چون شما علاوه بر عکس و نوشته، ویدئو رو هم به صفحه محصولت اضافه کردی.

اما چرا این فیلم رو در آپارات بارگذاری کردم؟ مگه سایت ما خودش قابلیت ذخیره و پخش فیلم رو نداره؟

+پاسخ سوال فوق اینه:

اولا: با اضافه کردن یک کانال ارتباطی جدید مثل آپارات، امکان دیده شدن مون بسیار بالاتر میره چون اولا آپارات مخاطبان زیادی داره و دوما seo سایت بسیار خوبی داره و میشه امیدوار بود که از طریق موتورهای جستجو، محتوای کانال ما به جویندگان محتوا پیشنهاد بشه.

 

دوما: هزینه هاست و فضای ذخیره سازی شخصی(سایت) کمی بالاست و در نتیجه بهتره که فیلمهایی مثل فیلم فوق، در محیطی مثل آپارات قرار بگیره تا مجبور به خرید فضای بیشتر برای وبسایت نشیم و پول کمتری هزینه کنیم

سوما: کار کردن با اپلیکشن آپارات بسیار سریع و ساده هست و شما می تونید ویدئوهای اینچنینی رو که نیاز به ادیت و کارهای جانبی نداره، خیلی سریع تهیه و بارگذاری بکنید و در زمان صرفه جویی کنید

چهارما: همه که وبسایت ندارن، اینستا هم که درگیر تحریم، فیلتر و مسائل اینچنینی هست پس ما چرا شانس خودمون رو در دنیای آپارات استفاده نکنیم؟ آپارات 29 میلیون کاربر در ماه داره و بنظرم گزینه مناسبی برای فعالیت های ویدئو مارکتینگی میاد پس این فرصت رو هم دست کم نگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *