ارکان اصلی یک محتوای ویدئویی در پیج عطاری

سلام

نیومدم اینجا درباره قلاب و انواع اون و دلایل و شرایطش صحبت کنم.

اومدم درباره چند تا اصل در تولید محتوا صحبت کنم که خیلی توو هیاهوی اینستاگرام بهش توجه نمیشه:

نکته اول:

بهتره که دو ساعت وقت اختصاص بدین و سی تا موضوع بهم پیوسته پیدا کنید. اگر هم خیلی بهم پیوسته نبود مهم نیست اما لااقل بهتره طوری باشه که بشه از این محتوا به اون یکی گریز زد و این که بصورت یکجا سی موضوع رو انتخاب کنید و بنویسید بسیار بسیار کمک میکنه که موضوعات رو با قابلیت پیوسته سازی بچینید و بهشون بپردازید

بعد که سی عنوان محتوا رو در یک یا دو کاغذ آ4 نوشتید، بگذاریدشون رو بروتون و جلوی هر عنوان تا می تونید نکات کوتاه جذاب بنویسید و به نوعی عناوین موضوعاتی که قصد دارید در اون محتوا بهش اشاره کنید رو یادداشت بفرمایید

این وجود انسجام در یادداشت عناوین سی تا محتوا، بسیار بهتون کمک میکنه که بتونید محتوای بعدی رو در دل محتوای قبلی و برعکس به خوبی تلیغ کنید تا مخاطب مجاب بشه سایر محتواهای شما رو هم ببینه

 

نکته دوم:

حتما در هر محتوا به محتوای بعدی و حتی قبلی گریز بزنید و چند کلمه درباره اون توضیح بدید و مخاطب رو به دیدن یا خوندن اون دعوت کنید

 

نکته سوم: زمان محتواهای ویدئویی

 

ویدئوی کوتاه (زیر 15 ثانیه):

احتمال وایرال شدن و جذب فالوئر بیشتری داره

بهتره که با موزیک و قلابهای مختلف تولید بشه(بصری، صوتی، هیجانی و …)

 

ویدئوی متوسط(یک تا دو دقیقه):

احترام به اعضاء فعلی پیج هست چون عموما بار چنین موضوعاتی در صنف ما می تونه آموزشی باشه و چه چیزی از یک آموزش فشرده بهتر!

 

ویدئوی بلند(بیش از دو دقیقه):

اصلا جاش توو اینستاگرام نیست. در یوتیوب منتشرش کنید و فقط تریلر یا خلاصه شو در اینستاگرام اطلاع رسانی کنید. کسی در اینستا دنبال آموزشهای عمیق نیست. بده شیش.

 

نکته چهارم: حتما  محتواهایی بسازید با هدف فروش

محتواهای با هدف فروش محتواهایی هستن که در اونها از آموزش و جلب و جذب و … خبری نیست و مستقیما یک فرصت خرید رو برای مشتری تعریف می کنن

نوع ساده اون میشه اعلام موجودی و قیمت یک یا چند کالا و نوع پیشرفته اون میشه پیشنهاداتی که دارای یک فرصت خوب مثل تخفیف، ارسال رایگان و … هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *