دوره آموزش عطاری

دوره آموزش عطاری یکی از دوره های محبوبیست که در بیشتر آموزشگاههای فنی حرفه ای به اون پرداخته میشه. در این دوره ها که زیر نظر فنی حرفه ای هستند، شما دو کد رشته رو می تونید ثبت نام کنید:

الف) کاربر گیاهان دارویی

ب)فروشنده گیاهان دارویی

معمولا دوستانی که موارد فوق رو می بینن سوالی براشون مطرح میشه و اون هم اینه که کدوم دوره رو شرکت بکنن.

دوستانی که قراره در آینده وارد کسب و کار عطاری بشن، مسلما انتخاب دوره “فروشنده گیاهان دارویی” انتخاب صحیحی هست. اما نکته جالب داستان اینه که سرفصل های آموزش هر دو دوره همپوشانی بسیاری با هم دارند وتقریبا میشه گفت در هر دو دوره موارد مشابه هم آموخته میشه.

مواردی که در این دوره ها آموزش داده میشه علوم پایه طب سنتی از قبیل معرفی مزاجها و همچنین اثر گیاهان دارویی بر بدن انسان هست.طراح سیلابس این دوره ها در نظر داشته که کسی که قصد فروش یا کاربری گیاهان دارویی رو داره، باید یک دانش حداقلی از تاثیر گیاهان دارویی داشته باشه.

لذا این دوره های آموزشی برای آشنایی ابتدایی با تاثیرات گیاهان دارویی بسیار مناسبه.

اما کسانی هم هستن که می خوان اطلاعاتی درباره اصول مدیریت یک کسب و کار عطاری یاد بگیرن. اونها باید چیکار کنن؟

اینجاست که کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری جلد اول نوشته امیر کریمی دقیقا همون چیزی هست که اونها میخوان. این کتاب مثل یک دوره آموزش عطاری طراحی شده و به صورت کاملا کاربردی،اصول اولیه و اساسی راه اندازی یک عطاری رو به مخاطب ارائه میده.

دوره آموزش عطاری هرگزبدون داشتن مهارت مدیریت یک عطاری کامل نخواهد بود. در صورتی که میخواین در باره این کتاب بیشتر مطالعه کنید، حتما به لینک زیر سر بزنید:

خرید پی دی اف کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری جلد اول

خرید کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری جلد اول

کلمات کلیدی:

دوره آموزش عطاری، دوره عطاری، آموزش عطاری، آموزش شغل عطاری، دوره آنلاین عطاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *